vrijdag, november 21, 2014

Outfit: Peplumtop met witte jeans






































AAH, ik ben echt fan van deze top! Deze top heb ik vorige week gekocht bij de Primark, en ik heb er nog steeds geen spijt van! Hij zit lekker en is zo'n goede aanvulling voor mijn kledingkast :) Het was nog een hele klus om deze top goed op de foto te krijgen (vanwege de streepjes), maar ik ben zeker blij met het resultaat!
Het liefst zou ik deze top dragen op deze broek zonder een jasje eroverheen, zodat de mouwen ook goed zichtbaar zijn. Helaas is het daar echt te koud voor, en zal ik moeten wachten tot de zomer voordat ik deze top zonder jasje kan dragen... too bad. Toch heb ik de outfitfoto's voornamelijk zonder jasje gemaakt, zodat jullie de mouwen wel goed kunnen zien :)
Daarnaast vind ik dit jasje er zeker wel mooi bij staan: het maakt de outfit wat stoerder!

Deze witte broek heb ik trouwens echt al heel lang, maar ik vind hem nog steeds zo leuk! Hij zit lekker door de vele stretch en nog nergens zijn tekenen te zien dat de broek versleten raakt haha. Topaankoop dus! Wel is hij wat aan de korte kant, dus binnenkort zal ik toch een nieuwe. langere witte broek moeten kopen. Iemand tips voor lengtebroeken?

Zoals ik al vertelde, is de peplumtop van de Primark. Ook de paarse ring is van de Primark. De witte jeans is van de Coolcat, en mijn zilveren armbandje is van de Amy Bijoux <3





















































































































































































Met lieve hond Diesel <3




























Wat vind jij van deze outfit?
Fijn weekend!

Liefs,
Lisa

9 opmerkingen:

Labels