zondag, november 02, 2014

Outfit: Spijkerbroek, sneakers en mijn nieuwe sjaal







Heyaa,

Het is vandaag zo'n mooi weer, dat mijn vriend en ik besloten om wat outfitfoto's te gaan maken in het park. Ik ben geen fan van de herfst, maar vandaag word ik toch echt wel vrolijk van dit seizoen! De zon schijnt lekker, de bladeren waaien op van de grond en er waait een zacht windje. Perfect om foto's te maken :)

Wat draag ik?
- Lichtblauw spijkerjasje (Bershka)
- Sjaal (V&D)
- Spijkerbroek (Primark)
- Sneakers (Nike)

Ik heb getwijfeld om deze sjaal te kopen toen ik laatst in de V&D was (aangezien die best duur was), maar ik ben zo blij dat ik hem wel heb gekocht! Hij heeft echt zo'n warme uitstraling vind ik! Helemaal geschikt voor de herfst :)
Daarnaast is hij ook nog lekker warm en best wel groot, waardoor je hem ook echt zo lekker gewoon om je heen kan slaan als een soort vestje.

Vandaag wilde ik dan ook een outfit maken, waarin deze sjaal goed tot zijn recht zou komen. Een simpele outfit, maar wel geschikt voor de herfst. Ik voel me lekker in deze outfit; het past bij mij. Het is gemakkelijk, strak maar ook wel weer sportief. Eigenlijk is het echt een 'zondagse' outfit haha!

Ik heb afgelopen vrijdag ook geprobeerd om van deze outfit foto's te maken, maar helaas was toen het licht waardeloos! Het licht werkte absoluut niet mee, zoals wij dat wilden haha. Gelukkig was het licht vandaag beter, en ik ben dan ook blij dat ik vandaag wel deze outfit met jullie kan delen!


Hieronder kunnen jullie de foto's zien van de outfit van vandaag!
























































































































































































Vanmiddag ga ik nog even met mijn vriend de stad in, en moet ik nog even mijn autotheorie leren... Ik heb hem aanstaande dinsdag (weer), dus ik hoop echt dat ik hem dit keer wel haal!

Wat ga jij op deze mooie herfstige dag doen? En wat vind jij van de outfit?

Fijn weekend nog!

Liefs,
Lisa

1 opmerking:

  1. Goh meid wat heb je toch weer leuke kleren gekocht! Ik mag eerdaags ook weer de stad in duiken om voor de zomer kleding te mogen kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels