dinsdag, december 16, 2014

Hot or Not: Onesies?!



Ze zijn de laatste tijd in steeds meer in winkels te vinden in allerlei soorten en maten: de onesies. Onesies lijken wel op jumpsuits, de bovenkant en onderkant zitten aan elkaar vast, waardoor er 1 geheel wordt gevormd. Bij onesies is de stof vaak lekker zacht en warm: je kunt het vergelijken met de stof voor joggingspakken, pyjama's of ochtendjassen. De onesie is er voor iedereen, van baby's tot volwassenen. Ik moet toegeven dat ik het bij baby's wel schattig vind staan, maar of dit nou ook zo is bij volwassenen? Lees gauw meer!
Herinneren jullie je nog de personen die in een dierenpak gingen rondlopen voor bepaalde gelegenheden? Ook dit zijn onesies! Deze pakken werden gebruikt om kinderen te vermaken, en tegenwoordig worden ze ook vaak gebruikt zodat ze meer opvallen en daardoor meer producten kunnen verkopen of meer reclame kunnen maken. De onesies die nu in de winkel liggen, zijn natuurlijk wel wat hipper, maar in feite is het eigenlijk hetzelfde.






















Zelf zou ik het heerlijk vinden om in een onesie op de bank te kruipen met een warme kop thee, vooral als het buiten zo vreselijk koud is. Dan lijkt me dit wel heel handig, je houdt namelijk alle warmte vast. Nog een pluspunt: je kunt het zo aantrekken zonder al te veel eronder. Je schiet erin in je ondergoed en je bent klaar. Maar wat nou als je naar de wc moet? Dan moet niet alleen je broek uit, maar ook de hele bovenkant waardoor je alle warmte zo weer kwijt bent en wat een hoop gedoe oplevert. Daarnaast zitten er geen voeten in de onesie, waardoor het idee eigenlijk lijkt op een joggingspak, maar dan in een nieuw jasje.

Dit ga ik dus echt nooit doen haha! Toch vind ik het er stiekem wel schattig uitzien...




Ik zie mezelf wel zitten in een schattige, lekkere warme onesie. Maar ik zou het vertikken om ermee
naar buiten te gaan, dat is voor mij echt een no go!.
Toch trek ik liever een warme joggingsbroek aan met een paar zachte sloffen. Warm vest erop, en klaar is kees. Veel gemakkelijker wanneer je naar de wc moet haha!

Wat vind jij van onesies? En heb je er zelf al 1?

Liefs,
Lisa

7 opmerkingen:

  1. Ik heb alleen een pikachu onesie (kigurumi) maar die draag ik alleen tijdens anime/ game conventies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahah, die familiefoto, ik zie het al voor me dat in de winter iedereen er zo bij loopt. Ik heb een onesie in de vorm van een olifant, inclusief slurf. Zo warm en lekker zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha wat leuk dat die een slurf heeft! Maakt hem helemaal af hihi :)

      Verwijderen
  3. Haha ik ben stiekem gek op mijn olifantonesie. Zeker nu ik er zelfs olifantensloffen bij heb..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aawh wat leuk haha! Die zijn vast heel lekker warm! Laat je een keer een foto zien van je totale onesie (met olifantensloffen) op je blog? Liefs xx

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat gezin haha. Zelf ben ik er niet zo van maar ik geloof wel dat het ontzettend warm lekker =)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind onesie's heerlijk. Heb er zelfs een stuk door Londen mee gelopen 's nachts op weg naar de bus, haha

    BeantwoordenVerwijderen

Labels