woensdag, februari 11, 2015

FASHION: Anna Ewers for Mango




Hebben jullie de billboards van het nieuwe meisje voor de kledingwinkel Mango al langs de wegen zien hangen? Mango heeft een nieuw gezicht, speciaal voor de lentecollectie en dit nieuwe gezicht is zeker de moeite waard om een artikel over te schrijven. Lees hieronder meer over de lentecollectie en 'het nieuwe gezicht' van Mango!
Mango is één van mijn favoriete kledingwinkels: ze verkopen heerlijke items die net wat anders zijn dan de standaarditems bij de H&M of de Only. Het is een winkel met een frisse uitstraling, met stoffen met fijne texturen en de winkel verkoopt heerlijk opvallende items.

Speciaal voor de lentecollectie is er een nieuw gezicht te zien op de billboards van de Mango. Het is een prachtig meisje met de naam Anna Ewers. Ik vind haar echt perfect voor de Mango: ze straalt de dingen uit waar de winkel voor staat. Fris, jong, opvallend en vrouwelijk. Anna heeft blond haar met een lichte slag erin en prachtige bruine ogen. Daarnaast heeft ze mooie lange wimpers en (niet te vergeten) een SUPERbody! Elke keer als ik de lichamen van modellen zie, word ik zo jaloers! Het is allemaal zo strak! Ik ben niet dik, maar zo strak als deze meiden krijg ik het echt niet (daarvoor houd ik teveel van eten haha).

Kenmerkend aan Anna Ewers, is haar mond en gebit. Ze heeft een gebit dat niet helemaal recht staat, en af en toe lijkt het alsof ze een spleetje tussen haar tanden heeft. Op foto's heeft ze vaak een zwoele/sexy blik, wat haar mond en gebit heel goed naar voren laat komen.

Ik vind de kleding die Anna draagt op de foto's van de lentecollectie van de Mango ook heel gaaf! Stoer, simpel en toch elegant. Ik ben benieuwd naar hoe de items in het echt zijn! De kleuren en stoffen zien er op de foto's al heel gaaf uit, maar het is altijd nog de vraag of zij in het echt net zo mooi zijn als op de foto.














































Naast de kleding en het model, vind ik de foto's ook heel gaaf geworden die met Anna gemaakt zijn. Ze zijn sterk, en divers qua houdingen. Love it!

Wat vind jij van het nieuwe gezicht van Mango?

Liefs,
Lisa

2 opmerkingen:

Labels