donderdag, februari 05, 2015

My week in pictures #6



























We zitten inmiddels alweer op de helft van deze week, maar ik heb de foto's van vorige week nog niet laten gezien. Vorige week heb ik mijn rijexamen gedaan, ben ik naar de kapper geweest, heb ik cupcakes gemaakt, mijn zomervakantie geboekt en nog veel meer! Kijk je gauw mee naar de foto's?




Allereerst deze heerlijke foodfoto! Hamburger met cheddarkaas, sla en heel veel ketchup. Daarnaast knapperige frietjes en mc donald's mayonaise. Hmm <3 De beentjes omhoog, tv aan en genieten van het eten!
























Samen met Rick ging ik een stukje lopen met Diesel. Volgens mij is Diesel geen normale hond, maar een hond die graag voor timmerman speelt. Zie hier het stuk hout wat hij de halve wandeling heeft mee proberen te sleuren haha!
























Onderweg met de bus naar school. Het was vorige week af en toe zo vies weer, dat ik echt geen zin had om dik een halfuur te fietsen naar school. De bustijden sluiten goed aan op mijn schooltijden, dus dat kwam mooi uit!



























Jaaa, woensdagochtend ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Toen ik thuis kwam had mijn moeder een grote bos rozen gekocht en een lief kaartje. 's middags kwam mijn vriend langs met een chocoladereep en ook een heel lief kaartje. Hier werd ik zo vrolijk van <3



























De zomervakantie van 2015 is geboekt! Dit jaar ga ik samen met Rick naar Turkije. We hebben een supermooi hotel gevonden dat aan de Egeïsche kust ligt. We gaan begin juni, en ik kan nu al niet meer wachten! Ik zal jullie hier later meer over vertellen in een ander artikel.
























Tja, als je een zomervakantie boekt, dan ga je natuurlijk ook gelijk op zoek naar bikini's en leuke zomerkleding. De fringe bikini hierboven had ik 2 jaar terug in het rood en wit. Dit jaar wil ik een andere bikini, maar ik hou wel een zwak voor de zogenoemde fringe bikini.

























Even langs de kapper. Ik wilde eigenlijk voor een korte coupe gaan, maar aangezien ik krullen heb en niet weet hoe dat precies zal gaan staan heb ik samen met de kapper gekozen voor een middelweg. Er is zeker 15cm af, en mijn haar komt nu tot iets boven mijn schouders. Ik ben er blij mee; er zit weer wat meer krul in mijn haar en ook is de krul zelf veel mooier.
Maar.. korter dan dit ga ik niet hoor haha!
























Deze periode moeten we 3 duitse boeken lezen voor Duits. Yay... absolutely not! Zie hier een foto van mijn fantastische boek, die we gezamenlijk met de hele klas lezen. We zijn inmiddels bijna op een kwart en ik snap er nog de ballen van. Dat wordt samenvattingen lezen op scholieren.com!



Vorige week was ik in een creatieve - en vreetbui. Wat krijg je als je deze twee buien combineert? Juist, heerlijke zelfgemaakte cupcakes! Ze zijn onder andere versierd met marsepein, smarties en om het extra smeuïg te maken heb ik er wat botercréme aan toegevoegd. Yummie, ze waren lekker <3
























Mijn moeder is de laatste tijd ontzettend creatief met haken en breien. Ze heeft al mutsen en sjaals gemaakt en op dit moment is ze bezig met het maken van een soort van hoesjes die om een waxinelichthouder heen kunnen. Ze gebruikt zelf lege glazen potten (van bijvoorbeeld Calvé of Nutella) en daar maakt ze een soort van hoesje omheen. Vervolgens wordt er een waxinelichtje in het glazen potje gedaan en klaar! Ik vind ze erg leuk en ook zeker de moeite waard om even met jullie te delen!
























Fijne quote <3

Dit waren de foto's van vorige week alweer.

Stay tuned!
Liefs,
Lisa

1 opmerking:

  1. Oh, door jouw geboekte vakantie stukje krijg ik helemaal zin in de zomer! En dat korte kapsel staat je echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels