donderdag, juli 16, 2015

HRM Update!























Jaja, ik ben officieel toegelaten tot de opleiding Human Resource Management (HRM) en dat betekent dat ik vanaf 1 september ga beginnen met de opleiding op het Saxion in Deventer. Afgelopen dinsdag had ik mijn intakegesprek en die moest goed gaan, want anders zou ik geweigerd kunnen worden. Ik was best nerveus voor dit gesprek, maar uiteindelijk is het goed verlopen en ben ik dus toegelaten tot de opleiding!


Tijdens mijn intakegesprek nam ik een aantal belangrijke punten door met één van de leraren van de opleiding. Zo werd er o.a aan mij gevraagd waarom ik voor de opleiding koos en waarom ik mij zo laat had ingeschreven. (Ik had mij pas in juni ingeschreven, whoops...) Ook werd er gekeken naar mijn vaardigheden en mijn interesses. Gelukkig sloten deze goed aan bij de opleiding. Aan het einde van het gesprek kreeg ik een goed advies en dat betekende dat ik binnenkort gewoon de opleiding HRM mag gaan starten! Ik was echt heel blij, want in een tussenjaar had ik weinig zin.

Nu ik toegelaten ben, moeten er nog heel wat dingen gebeuren. Mijn to-do lijstje ziet er (voor nu) als volgt uit:
- Collegegeld betalen
- Boeken bestellen
- Zorgen dat ik een OV-kaart krijg (en dan het liefst ook eentje die werkt haha)
- Schoolspullen kopen en boeken kaften
- Inschrijven voor de HOI dagen

Ik leef vooral toe naar de HOI dagen, ook wel introductieweek genoemd. Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en vooral om nog even lekker te feesten en te genieten voordat school weer begint. Want ja, nu ik ben toegelaten betekent dat ook, dat mijn vakantie gewoon eind augustus eindigt. Alhoewel ik aan dat idee nog wel even moet wennen, weet ik zeker dat ik goed op mijn plek terecht zal komen en heeeel veeel zin heb om aan de slag te gaan met deze opleiding :)

Geniet van jullie vakantie (verder) en tot snel!
Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels