maandag, oktober 12, 2015

Outfitpost: Geruite blouse, nette rok en zwarte enkellaarsjes


















Wauw, ik ben echt op dreef met mijn outfitpost's haha! De laatste paar weken heb ik wat meer tijd gehad om wat foto's te schieten en ik vind het zo fijn dat ik dan weer een outfitpost online kan zetten! Op deze foto's is mijn nieuwe chique rok van Bershka te zien, gecombineerd met mijn zwart/witte blouse van Primark en mijn zwarte enkellaarsjes. Een aantal meiden vroegen hoe ik mijn nieuwe bershka rok ging combineren, dus vandaar dat ik voor vandaag deze rok gecombineerd heb. De foto's zijn gemaakt door een goed vriendinnetje van mij en ik ben heel blij met het eindresultaat haha :) Kijken jullie mee?

Ik wilde een keer een wat chiquere outfit met jullie delen, want die draag ik de laatste tijd ook steeds vaker. Voor mijn opleiding vind ik het wel fijn om een wat nettere outfit in mijn kledingkast te hebben, aangezien er ook wel wat nette bijeenkomsten op de agenda komen te staan. Oh, en voor persevenementen is het natuurlijk ook belangrijk :)

Deze blouse is nu al één van mijn favorieten trouwens: ik hou echt van de combinatie zwart/wit met als print een ruit <3. Toen ik deze foto's maakte, was het weer echt lekker zonnig en warm, waardoor er geen jasje of iets nodig was. Tijdens wat koudere dagen ga ik deze blouse combineren met mijn stoere bikerjack of mijn witte (of zwarte) blazer. Zo leuk!

Wat draag ik?
- Panty en blouse: Primark
- Laarsjes: onbekende winkel in Apeldoorn
- Rok: Bershka
- Ketting: Lucardi
- Armband: V&D










































































































Leuk weetje: toen ik deze laarsjes kocht in Apeldoorn had ik ze eerst in een cognac kleur gekocht. Doordat ik ze verkeerd had in gesprayd, kwamen er allerlei rare vlekken in het materiaal wat de schoen zo lelijk maakte! Natuurlijk ben ik direct teruggegaan naar de winkel en helaas hadden ze het laarsje toen niet meer in cognac kleur, maar nog wel in het zwart dus die heb ik toen maar meegenomen. Achteraf ben ik eigenlijk super blij dat de laarsjes verkleurd waren, want ik draag deze laarsjes zo veel haha! Door de zwarte kleur passen ze overal bij hihi <3.


Wat vind jij van deze 'nette' outfit?

Liefs,
Lisa

13 opmerkingen:

  1. Wauw! Staat echt super leuk joh! Ik vind het persoonlojk altijd lastig iets combineren met een lange rok. Maar dit staat je echt heel goed!!��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je outfit heel leuk, die blouse staat je gaaf! Jammer dat je laarsjes verkleurd waren, ik heb dat ook ooit gehad. Gelukkig zijn die zwarte ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit was inderdaad heel vervelend! Maar gelukkig zijn mijn zwarte laarsjes ook heel mooi en stiekem heb ik veel meer aan deze kleur haha! Hopelijk heb jij jouw laarsjes nog kunnen omruilen?? Leuk dat je een reactie achter hebt gelaten! Liefs

      Verwijderen
  3. Leuke outfit! Die rok en die armband vind ik heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag die blouse nog hangen! Superleuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit! De laarsjes vind ik ook onwijs leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige outfit, het staat je ook nog eens onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die laarsjes zijn echt heel erg leuk zeg, geluk bij een ongeluk! Staat je leuk die outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lisa! super leuke outfit! vooral je armband vind ik leuk :)

    groetjes

    Virginie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit!! :) En een leuke blog

    liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Labels