zondag, oktober 23, 2016

Kletspraatjes #1






Daar zit ik dan weer, achter mijn zeer geliefde en vertrouwde laptop te tikken. Het is een tijd geleden dat ik voor het laatst een artikel heb geschreven: het laatste artikel dat ik geschreven heb is februari begin dit jaar geweest... Op dat moment was ik net begonnen aan een nieuwe studie en dit kostte mij zoveel tijd en energie, dat ik het bloggen even naast mij heb neergelegd. Momenteel heb ik de opleiding een mooi plekje gegeven en begint het schrijven van mooie artikelen wel weer aan mij te kriebelen. Nu ik wat meer tijd heb en wat ontspannender ben, ga ik Revive-Style weer oppakken. Dus.... ik ben weer terug! Hebben jullie mij gemist ? ;)

De afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen en een paar weekjes geleden kreeg ik toch wel weer de kriebels om het bloggen op te pakken. Vanaf mijn 14e ben ik het bloggerswereldje ingerold en het is raar voor mij om zonder een blog te leven. Het is eigenlijk een stuk van mij geworden, waarin ik niet alleen leuke artikelen over mode en beauty schrijf, maar waarin ik mijzelf ook persoonlijk opstel. Daarnaast heb ik veel meer geleerd over html-codes, marketing via social media en het op een juiste manier bereiken van mensen door mijn blog. Ik leer bij elk artikel wat ik schrijf weer meer over de bloggerswereld en ik ben nog steeds onwijs trots op mijn eigen plekje op het internet. Dit ga ik toch niet zomaar opgeven??!

Momenteel zit ik dus in mijn tweede jaar van de opleiding Human Resource Management en ik ben nog steeds enthousiast over deze opleiding. Het heeft eigenlijk alles waar ik naar op zoek was en vooral op communicatief vlak leer ik veel nieuwe dingen bij. Op dit moment heb ik een goed evenwicht kunnen vinden tussen mijn opleiding, werk en hobby's en vandaar dat dit moment een goed moment is om het bloggen weer op te pakken. Revive-Style is en blijft mijn creatieve uitlaatklep en ik vind het heerlijk om de outfitfoto's en persoonlijke diaries weer op te pakken: dit blijven mijn persoonlijke uitlaatkleppen. Uiteraard kunnen jullie ook weer shoplogs, reviews, inspiratie en wishlists verwachten. Oh en ik ben ook van plan om de rubriek 'Kletspraatjes' te lanceren, waarin ik lekker veel klets over mijn persoonlijke leventje en de dingen die ik allemaal meemaak. Natuurlijk ben ik ook benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Ik vind het nog altijd leuk om jullie lieve, maar ook kritiekopbouwende, reacties te lezen!

Trouwens, is jullie mijn nieuwe layout al opgevallen? Het logo blijft hetzelfde, evenals het blauwe thema. Toch zijn er wel wat veranderingen toegepast, namelijk: een nieuw lettertype, een nieuwe achtergrond en ik heb nieuwe foto's toegevoegd bij de homepagina van Revive-Style en op de 'over mij' pagina.

Ik kijk weer uit naar een nieuwe periode vol met leuke en inspiratievolle artikelen! Er rest mij nog één ding te zeggen:
Welkom op de vernieuwde pagina van Revive-Style en veel plezier met het lezen van nieuwe artikelen!

Tot gauw!

Liefs,
Lisa

1 opmerking:

  1. Leuk!!! Je bent er weer.
    Altijd leuk om je artikelen weer te lezen en je foto's te bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels