donderdag, november 06, 2014

Inspiration: Lovely November Items

Helleeu,

November is alweer 6 dagen bezig, en vandaag is pas de eerste dag dat ik me echt bewust ben dat deze maand weer begonnen is. November is natuurlijk de laatste maand van de herfst, want in December begint de winter alweer. December is leuk met alle feesten en etentjes, maar de temperatuur vind ik toch wat minder gezellig... Daarom ga ik extra genieten van de maand November: de maand dat het nog niet vreselijk koud en guur weer is, maar waarin we wel weer lekkere dikke vesten kunnen dragen. Nou heb ik weinig dikke vesten op het moment, dus voor mij is het weer een reden om te gaan winkelen haha!

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik eigenlijk echt een zomermeisje ben. Lekker op slippertjes lopen in combinatie met een kort broekje. Dat is toch eigenlijk wel echt mijn ding. Maar helaas is die tijd alweer geweest, en moeten we ons nu weer aanpassen aan de gure en koude maanden. Toch vind ik ik het ook niet erg om weer in lekkere, dikke leggings te lopen. Qua kledingitems vind ik de herfst eigenlijk de leukste maand. Je kunt zoveel verschillende kanten op met kleding in deze maanden, wat het heel leuk maakt om ook weer nieuwe kledingcombi's te maken. Daarnaast is het de tijd voor gezelligheid: lekker met zn allen 's avonds voor de bank hangen, of een vuurtje steken in de openhaard. HEEERLIJK! Ik merk dat ik eigenlijk best wel fan ben van de herfst/winter. Nu ik dit zo aan het typen ben, krijg ik gewoon weer een warm en fijn gevoel in mijn buik. Ik ben het dus alleen niet eens met sneeuw, vieze regen en HELE koude temperaturen.
Maar, dat moet ik maar voor lief nemen.

Ik heb een aantal items uitgekozen, die echt bij de maand November horen. Ik ben zelf echt fan van warme, fluffy sokken en mooie, dikke sjaals. Daarnaast wil ik nog een paar mooie en stevige winterlaarzen scoren. Het liefst in een beige/bruine kleur: dit is toch wel echt mijn favoriete kleur :)

















































 





















 














 



































 





















 




















Wat vinden jullie echte 'November' items?

Liefs,
Lisa

Ps: ik loop nog een beetje te prutsen met het weergeven van een goede kwaliteit van foto's op mijn blog. Hier wordt dus aan gewerkt haha.

3 opmerkingen:

  1. a) sjaals b) oversized cardigans

    yes puhlease!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjaals en dikke truien vind ik echt bij november passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke inspiratie. Ik ben ook wel meer van de lente en de zomer, maar ik ben ook wel blij als ik die oversized truien uit de kast kan halen in de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels