donderdag, december 11, 2014

Dream Wish List (mijn veels te dure wish list!)

























Any girl may dream, right? Ik heb een aantal items, die ik zo graag zou willen hebben, maar die gewoon echt te duur zijn... Ik heb nog niet eens echte merken als Gucci of Prada op mijn lijstje staan, dat is namelijk een ongelofelijke wishlist haha. Ik heb een lijstje gemaakt met onder andere Uggs en een goedwerkende, dunne camera. Kijk je mee naar mijn Dream Wish List ?


MacBook
Allereerst iets wat echt helemaal bovenaan mijn lijstje staat. Ik heb al vele meiden gezien met een MacBook of IMac, en ik ben echt vreselijk jaloers op hen. De MacBook staat helemaal bovenaan mijn lijstje, en dat is natuurlijk niet zonder reden! Deze laptop is praktisch, werkt snel en ziet er ook nog eens heel classy uit. Daarnaast kun je er gewoon heel veel mee, wat voor mij het bloggen een stuk gemakkelijk zou maken. Op dit moment kan ik op de gewone computer de foto's niet uploaden, op mijn laptop werkt mijn blog heel langzaam en via mijn telefoon kan ik echt niet full-time artikelen maken en uploaden. Vandaar dat ik het heel handig zou vinden, als ik 1 apparaat zou hebben waar ik alles mee kan zodat ik het niet over verschillende apparaten hoef uit te spreiden...

























Uggs
Ze blijven een hebbeding voor mij. Ze zijn lekker warm, comfortabel, gemakkelijk te combineren en oh zo schattig. Ik heb het natuurlijk over Uggs: de schoenen die eigenlijk absoluut niet goed zijn voor je voeten, maar toch oh zo leuk zijn. Ik weet wel dat het geen topschoenen zijn, maar ik blijf ze zo leuk vinden! Daarnaast heb ik vaak last van koude voeten in de winter, dus deze schoenen zouden mijn voeten zeker lekker warm houden!
Shabbies
Naast Uggs zou ik ook nog heel graag Shabbies willen. Het maakt mij niet uit of het met iets een hakje is, of gewoon helemaal plat zoals het plaatje hierboven. Ik vind ze gewoon stoer, casual en zeker in het bruin vind ik ze erg mooi. Ze lopen ook echt heerlijk, en het zijn 'normale' schoenen waar je goed op kan lopen zonder dat je voeten beschadigd raken.

Kleine camera
Thuis hebben wij een goede, maar zeer grote en dikke, camera. Hij werkt goed, maar is absoluut niet praktisch om mee te nemen. En laat ik nou juist een meisje zijn, dat het liefst overal foto's van maakt! De camera van mijn IPhone 4 is waardeloos en maakt echt onscherpe foto's. Ik zou heel graag een kleine (het liefst een roze) camera willen hebben, die ik overal mee naar toe kan nemen en die ook echt van mij is! Nu krijg ik vaak nog het commentaar van mijn ouders dat als volgt gaat:
Mijn ouders: "Lijkt me niet zo slim dat je die meeneemt' En dan zeg ik: 'maar ik let er wel goed op hoor!"
En dan antwoorden zij: "maar het is en blijft onze camera, dus ik wil niet dat je hem meeneemt".
Pff.. vermoeiend.

Topper voor op bed
Kennen jullie van die zachte dunne matjes die je bovenop je matras legt? Deze 'matjes' worden toppers genoemd. Ze zijn heerlijk zacht, lekker warm en je zakt er helemaal in weg als je gaat slapen. Ik heb weleens op een topper gelegen in de winkel, en ik wilde er echt niet vanaf komen! Het ligt zooo lekker en blijkt ook nog eens heel goed te zijn voor je slaaphouding. Ik kan eigenlijk geen nadelen noemen, behalve de prijs... de toppers zijn namelijk ontzettend duur!

Aruba
Welk meisje wil dit nu niet? Een reis naar het heerlijke, warme en verre Aruba. Ik heb zoveel positiefs over Aruba gelezen, dat ik best nieuwsgierig ben geworden. Aruba is een mooi land, maar ik zou er vooral heen willen vanwege het enorme lekkere weer, de witte stranden, de palmbomen en natuurlijk niet te vergeten: het blauwe water! Ik zie mezelf al helemaal op het strand liggen met een cocktail in de hand, een dienaar die mij de hele dag van drankjes voorziet, en een spiksplinternieuwe bikini in een rode kleur. Hello heaven! <3
















Wat staat er op jouw dream wish list?

Liefs,
Lisa

3 opmerkingen:

  1. Aruba klinkt helemaal niet verkeerd! Zo lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa en die mooie witte stranden! Zucht... het lijkt me echt heerlijk daar <3

      Verwijderen

Labels