vrijdag, januari 02, 2015

Favoriete outfits van andere blogsters




Hoihoi!
Dit is het eerste bericht dat ik schrijf in 2015 en ik moet zeggen dat het als een frisse start voelt. Een nieuw jaar, met nieuwe artikelen en allerlei nieuwe outfits. Ik vind het heerlijk om zelf outfitfoto's te maken, maar vanwege school heb ik hier helaas niet altijd de tijd voor. Meestal spit ik dan het internet af, op zoek naar andere blogs met leuke outfits waar ik weer inspiratie vandaan kan halen. Mijn lijstje met leuke outfits van andere blogsters is inmiddels lang genoeg geworden om hem met jullie te delen!
Mijn stijl is heel divers: ik hou van stoere kleding en sportieve kleding, maar ook zeker van rokjes en jurkjes. Ik draag eigenlijk allerlei verschillende soorten stijlen, en ik vind het heerlijk om nieuwe outfits bij elkaar te zoeken. Op dit moment is mijn kledingkast goed vol, maar er zitten veel items bij die ik eigenlijk helemaal niet meer draag. Na mijn tentamenweek ga ik eens goed mijn kast uitmesten, zodat ik weer een reden heb om te gaan winkelen haha!

Hieronder kunnen jullie een aantal outfits zijn, die ik persoonlijk echt geweldig vind! Ik zou de outfits zo over willen nemen in mijn kledingkast, omdat ze simpelweg helemaal mijn stijl zijn. Ik heb natuurlijk een aantal favoriete fashionbloggers. Vooral Jill (www.jill-who.blogspot.nl) en Laura (www.style-remains.nl) staan erg hoog op mijn lijstje!





























Emilia maakt hele mooie foto's van haar outfits, en ik hou echt van de combinatie wit en blauw! 


























Mijn favoriete outfit van 2014 was denk ik deze outfit van Laura. Deze outfit is helemaal mijn stijl: stoer, zwart, sportief en toch ook wel weer vrouwelijk.











































































Jill is mijn favoriete fashionblogster. Ze is pas 15 jaar, maar heeft zo'n geweldige smaak qua kleding! Deze 2 outfits zou ik zo aantrekken!



























Ook Denise heeft een hele leuke kledingstijl: haar stijl is divers en dat maakt het zo leuk! In haar outfits zie je wel veel rokjes voorbij komen, en ook hoge hakken zijn een favoriet bij haar.







































Deze jas vind ik zo gaaf! Hij staat heel mooi bij Laantje, en ze heeft hem echt geweldig gecombineerd :)







































En als laatste... weer een outfit van Laura. Ik zou ongeveer 50% van wat zij in haar kledingkast heeft hangen willen dragen. Deze outfit is lekker fris en sportief. Ik hou van mintgroen <3


Wat zijn jouw favoriete fashionblogsters?

Liefs,
Lisa

4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel dit! Die outfit van Laura vind ik het leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke outfits! Vooral de eerste vind ik heel erg mooi, die jas! ;D
    Ik heb niet echt een favoriete fashionblogger eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke selectie gemaakt! Ik vind ook die van Emilia echt super leuk :)
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief!! Super leuk, dankjewel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Labels