maandag, januari 05, 2015

Fashion: Wat vinden mannen vreselijk bij vrouwenkleding en andersom!




Laatst las ik een leuk artikel over de verschillende meningen van mannen over de kleding van vrouwen en andersom. Er blijken behoorlijk wat items te zijn waar de mannen absoluut niet fan van zijn en ook vrouwen hebben een lijstje gemaakt met items waar ze niet over te spreken zijn. Het lijkt me leuk om jullie de top 15 van deze items te laten zien. Met de meeste dingen op dit lijstje ben ik het eens, maar er zitten er ook een paar mee waarvan ik denk; dit kan nog wel.
Voorbeeld: een petje achterstevoren bij mannen vind ik juist leuk! Ik vind dit zo schattig staan haha <3 Klik hieronder om de top 15 te bekijken!


Wat vinden wij vrouwen niet mooi bij mannen?

1) Te laag hangende broeken (dus tot-ver-onder-de-kont-hangende-broeken).
2) Petjes die achterstevoren op het hoofd staan (NIET MEE EENS!)
3) Onesies (zie hieronder)























4) Sokken in sandalen
5) Te korte lange broeken
6) Zonnebank-bruine teint
7) Spike oorbellen
8) Uggs
9) Lycra stof (van dat gladde, licht glinsterende materiaal)
10) Crocs
11) Vrouwelijke sjaaltjes
12) Schoenen met een hak (Timberlands hebben ook een lichte hak, maar deze vind ik erg gaaf bij mannen en bij vrouwen ook trouwens!)
13) Oorbellen in beide oren
14) Lichtroze broeken
15) Broeken met een elastiek bij de enkels
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik vind het vreselijk als een man een bij elkaar passend joggingspak aanheeft! Brrr, ik krijg er de rillingen van!
 
 
Wat vinden mannen niet mooi bij vrouwen?
 
1) Extensions
2) Piercings in het gezicht
3) Te veel make-up (mannen vinden een natural look vaak veel mooier dan een opgedofte make-up look!)
4) String boven de broek (haha, ben er totaal mee eens dat deze in het rijtje staat. BAH!)
5) Te donkere oogmake-up.
6) Ordinaire en té hoge hakken
7) Afbladderende nagellak
8) Korte jurkjes gecombineerd met hoge laarzen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9) Onesies
10) Dierenprintjes
11) Oversized zonnebrillen
12) Kleding die bewust veel tattoo's laat zien
13. Dip-dye haren (deze hype is alleen populair bij vrouwen, veel mannen zijn er helemaal geen fan van en vinden het fijner wanneer een meisje haar eigen haarkleur houdt of het in een natuurlijke kleur verft)
14. Haar in teveel kleuren
15. UGG's
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik ben totaal niet van piercings in het gezicht en ook hoge laarzen onder een strak jurkje of een kort broekje vind ik VRESELIJK!


Wat vind jij vreselijk bij mannen of vrouwen?

Liefs,
Lisa

7 opmerkingen:

  1. Sokken in slippers?! Ik snap werkelijk niet dat iemand hiermee over straat gaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuke post! Ik zelf vind sokken in sandalen zo erg. Dat is zo verschrikkelijk! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leggings als broek.....nee...gewoon NEE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha heel leuk en herkenbaar! Inderdaad van die mannen in een heel sportpak van Adidas ofzo, vreselijk! Ik hou ook niet echt van uggs en van die super hoge laarzen.
    Voor mannen vind ik een superlage broek ook echt not-done. Dat is al wel uit de mode en gewoon een beetje vies haha. En wat Everything Nice zegt, een legging als broek, nee. ;p
    Leuk artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh die broeken met dat elastiek aan de onderkant, verschrikkelijk! Ik zag laatst een jongen die dat had, brrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah, wat een origineel artikel! Ik herken een hoop en legging als broek staat stipt op 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha wat een heerlijk artikel dit! Super leuk geschreven. Ik vind huidskleurige leggings en dan als broek echt niet oke..

    BeantwoordenVerwijderen

Labels