vrijdag, januari 09, 2015

Little update + welke studie volg jij?
























Hee lieve Revive-Style lezers!

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik de afgelopen week weinig actief ben geweest met het bloggen. Ik heb deze week tentamenweek, en aangezien ik nogal een stresstype ben, heb ik alles even aan de kant geschoven om mij volledig op mijn toetsen te kunnen concentreren. Begin en midden Januari zijn enorm druk voor mij met school, en vandaar dat ik dus ook even wat minder actief ben. Na dit weekend heb ik nog tot woensdag toetsen. Na mijn tentamenweek zal ik weer volop bloggen, maar nu heeft school even voorrang.


Nog even iets anders: ik ben aan het oriƫnteren op verschillende studies. Ik heb al gekeken naar de opleiding Media Informatie en Communicatie, en Technische Commerciƫle Textielkunde op het Saxion in Enschede. Ik wil graag een opleiding doen die een beetje creatief is, die wel op de managementkant gericht is en daarnaast moet het een opleiding zijn waarbij ook wel aansluiting is op de arbeidsmarkt. Het lijkt me leuk om wat meer verhalen over verschillende opleidingen te horen.


Dus vandaar mijn vraag: Welke opleiding doe jij en hoe vind jij deze opleiding?


Fijn weekend!


Liefs,
Een hardstuderende Lisa.
PS: ik ben geslaagd voor mijn Cambridge-examen ! Trots op mezelf!!!!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het behalen van je Cambridge examen! Ik doe MIC maar dat wist je al, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allereerst! Ik studeer SPH, erg leuk en breed. Volgend studiejaar alweer mijn derde jaar als alles goed gaat! Time flies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst heel veel succes met je tentamens! Ik zit nu in het eerste jaar van Technische Commerciele textielkunde in Enschede! Ik vind het een erg leuke studie met veel verschillende vakken, wat leuk dat je dat misschien wilt gaan doen. Als je er vragen over hebt dan mag je me altijd een mailtje sturen ( info at invisiblecreations.nl) en je mag eventueel altijd een keer een dagje meelopen als je dat leuk lijkt.

    Groetjes Idwerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jij die opleiding volgt! Ik ga iniedergeval 30 januari naar de open dag, ik zal je laten weten wat ik ervan vind en of ik evt een meeloopdag ga doen. Dankjewel voor je reactie en aanbod! Liefs xx

      Verwijderen
    2. Isgoed! Ik loop tijdens de open dag rond voor vragen, dus misschien kom ik je dan wel tegen! En zo niet, dan laat je maar weten wat je ervan vind!

      Verwijderen

Labels