woensdag, januari 14, 2015

WANT: Macbook Pro





























Ik ben verliefd! Al vanaf de eerste keer dat ik hem zag, wist ik dat het liefde op het eerste gezicht zou zijn. Zijn uitstraling pakte mij vanaf het begin af aan, en ik wist dat dit geen liefde was die zo maar over zou gaan... Ik koester nu al maanden mijn liefde, maar ik krijg nog geen reactie terug. Volgens mij komt onze liefde van 1 kant, en dat heeft grotendeels te maken met de prijs die ik voor deze liefde moet betalen...
Oke, nu wat minder sentimenteel en zweverig haha! Mijn liefde gaat niet over een jongen, maar over een laptop. Gewoon een laptop! Ik heb het namelijk over de Macbook Pro. Ik vind hem zo mooi qua vormgeving, en daarnaast is hij lekker dun zodat ik hem overal mee naar toe kan nemen. Hij is licht, en heeft een moderne uitstraling. Daarnaast heeft het beeldscherm een resolutie van tienduizendmiljoen pixels, waardoor alles haarscherp verschijnt op je beeldscherm. Fantastisch!

Ik heb zelf een laptop van Asus, en ik moet zeggen: ik mag niet klagen. Maar toch werkt hij lang niet bij alles mee, en is hij een groot gedeelte van de tijd zeer langzaam. Daarnaast is hij zwaar en heeft hij problemen met het verkrijgen van internet op bepaalde openbare ruimtes. Grootste deel van de tijd heb ik alleen bij mij thuis verbinding, en pakt hij het internet niet bij vriendinnen of bijvoorbeeld op school. Heel vervelend, aangezien ik nu afhankelijk ben van de computers op school wanneer ik een werkstuk moet maken...
Alsnog mag ik niet klagen, ik heb tenminste een laptop en ik kan er mee bloggen, werkstukken maken en series kijken. Dat vind ik het belangrijkste. Maar toch, ik hou van gadgets, en dit zou een perfecte toevoeging zijn hihi! Any girl may dream, right?

Ik weet dat er onder ons veel bloggers zijn die een Macbook hebben, en ik moet jullie zeggen: ik ben jaloers! Ik hoor veel goede dingen over de laptop, en heb eigenlijk nog niet 1 negatief punt gehoord. De laptop werkt snel, functioneert goed en je kan er zoveel meer mee dan dat je met een andere laptop kan!

Ik kan niet wachten totdat ik geld genoeg heb om een Macbook te kopen. Het liefst zou ik een knalroze exemplaar willen hebben: lekker meisjesachtig en opvallend. Tot de tijd dat ik deze laptop kan kopen, blijf ik gewoon lekker verder dromen over deze liefde, en alleen dat maakt me al gelukkig.

Heb jij een Macbook? Hoe heb jij het geld bij elkaar gespaard?

Liefs,
Lisa

2 opmerkingen:

  1. Hey, mede macbook lover hierzo!
    Ik heb een macbook pro en het is zo'n fijn ding. Ik wil wel even zeggen dat er geen roze mac books bestaan alleen maar roze beschermhoezen. Ik zou er echt voor gaan sparen want je hebt er zo veel plezier van. Ik blog ook en het is zo fijn dat je allemaal foto bewerkings apps kan downloaden in één click. En dat heb ik zeker nodig omdat ik geen computer technicus ben. Ik heb er niet echt voor gespaard. Ik kreeg me mac pro voor mijn 15e verjaardag (echt een leuk cadeautje, een zeer gul ook).

    Maar ik zou er echt voor sparen, want het is een laptop die je zeker nog zeer lang gaat gebruiken. Ook als je gaat studeren, is het handig voor gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nu sinds bijna 4 jaar een macbook pro. Ik had 'm toen der tijd nodig voor mijn studie waar ik aan begon. Ik heb toen de helft van mijn ouders gekregen en de andere helft zelf betaald. Inmiddels ben ik alweer bijna toe aan een nieuwe, want eerlijk is eerlijk door het draaien van zware programma's en 'm elke dag mee sjouwen en gebruiken wordt ie langzamer.

    Ik weet nog niet hoe ik geld bij elkaar ga krijgen voor de nieuwe want dan wil ik wel een zwaardere variant.

    Anyway, ik kan het je heel erg aan raden. Maaaaaaar, als je niet veel zware programma's moet draaien, zal ik zeker de Macbook Air overwegen, scheelt in geld en in gewicht. En een air kan programma's zoals Adobe Photoshop ook gewoon aan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Labels