zaterdag, januari 31, 2015

Shoplog: Primark & Only

























Jaaa, ik heb weer een shoplog om te kunnen delen met jullie! Ik ben twee weekjes terug weer lekker wezen shoppen, en vandaag laat ik jullie mijn geshopte items zien! Een aantal dingen hebben jullie al kunnen zien in mijn laatste outfitpost, die je hier kunt lezen. Kijk je mee naar de andere geshopte items? :)
Twee weken terug ben ik samen met mijn vriend gaan winkelen in Enschede: een stad waar ik nog nooit was geweest. Mijn tentamenweek was afgelopen en dat moest natuurlijk gevierd worden! Enschede is mooi: het heeft veel mooie gebouwen en daarnaast ook een heel leuk winkelcentrum haha! Rick en ik zijn al gauw de Primark binnengegaan, en voordat we daar weer uit waren was het 2 uur later... Ik kan daar altijd zo lang rondlopen, gewoon om lekker te snuffelen. Voordeel: het was erg rustig in de Primark op deze dag, waardoor ik rustig aan alles heb kunnen bekijken. Heerlijk <3

Anyway, het is me weer niet gelukt om de winkel te verlaten zonder iets gekocht te hebben. Wel vind ik dat ik me keurig gedragen heb, door maar twee items te kopen (applausje voor mezelf!). Ik heb een sexy rode blouse weten te vinden. Hij heeft een diepe V-hals en ik vind de rode kleur heel erg gaaf! Zoiets heb ik nog niet, en daarom past hij ook prima in mijn kledingkast :) Ik denk dat ik hem ga combineren met een zwarte legging, een zwart leren rokje en beige laarsjes. Een paar zilveren accessoires erbij en i am ready to go!
























Ook heb ik een heerlijk zachtroze vest gekocht bij de Primark. Het heeft de kleur van een varkentje, en is zo lekker zacht! Het vest is lekker warm, heeft zakken en een capuchon. Daarnaast heeft hij 2 touwtjes met kleine roze bolletjes eraan, wat het vest net wat extra's geeft. Ik draag dit vest regelmatig thuis: hij is perfect voor wanneer ik een blogartikel aan het schrijven ben of bezig ben met mijn huiswerk. Ik vind het vest ook schattig, juist vanwege deze bolletjes, de capuchon en de kleur! Hij is lekker groot (niet heel erg modieus) en zit onwijs lekker. Ja, ik voel me fijn in dit vest.










































Naast de Primark zijn we ook nog even langs de Only geweest. Ik was op broekenjacht, en meestal kan ik bij de Only wel slagen. En ja hoor, ook dit keer ben ik weer geslaagd. Ik heb niet 1 broek weten te bemachtigen, maar zelfs 2! Ik heb één hele basic spijkerbroek gekocht: hij is egaal qua kleur en bevat zakken. De andere spijkerbroek die ik gekocht heb, heeft net wat extra's. Hij is niet egaal qua kleur en bevat ritsjes bij de zakken. Vooral deze tweede broek vind ik erg leuk en daarom draag ik hem ook vrij veel. Deze broek hebben jullie ook in de laatste outfitpost van mij kunnen zien :)
























Naast deze 2 spijkerbroeken, ben ik ook nog geslaagd voor 2 printed tops: een zwart/witte top en een ietwat exotische top. De exotische top kreeg ik gratis, aangezien ik 2 items kocht bij de Only en toen een item mocht uitkiezen uit de Sale. Happy me!
Ook de zwart/witte top hebben jullie al voorbij zien komen in de laatste outfitpost van mij. Hij is lekker druk, heeft een mooie zachte stof en door de kleuren zwart/wit is hij makkelijk te combineren.











































Wat vind jij van mijn aankopen? En in welke stad heb jij voor het laatst gewinkeld?
Fijn weekend!
Liefs,
Lisa

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Vind vooral die broeken mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, dat vest lijkt me echt heel comfortabel! En je broeken vind ik ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels