zaterdag, maart 07, 2015

10X OP EN TOP LENTE





























De lente staat alweer om de hoek! En dat betekent: langere dagen, lekkerder weer, kleurige kleding en een beter humeur. Wat mij betreft mag de lente morgen al beginnen! Ik vind het heerlijk dat we weer richting een warmer seizoen gaan, waarin we weer lekker veel naar buiten kunnen. Speciaal voor de komende lente heb ik een aantal leuke foto's opgezocht, die voor mij op en top lente betekenen. Lees gauw verder!

Het is niet extreem koud geweest de afgelopen maanden, maar ik ben niet het type dat houdt van lange broeken en dikke vesten. Nee, geef mij maar een rokje en een vrolijke top ZONDER vest! Ik vind het fijn om weer kleurige kleding aan te trekken en om weer lekker in het bos te gaan picknicken. Ik merk aan mezelf, dat ik veel vrolijker word van de lente, en het is voor mij ook de hoogste tijd om weer wat positieve energie in mijn leven te gaan toevoegen.

De lente is voor mij een seizoen om weer even op adem te komen en mijn rust te pakken, om weer wat vaker naar buiten te gaan en een grote wandeling te maken met mijn hond. Daarnaast is de lente voor mij ook een goed excuus om weer te gaan winkelen, want tja, ik heb geen leuke kleding voor de lente, alleen nog maar voor de winter. Hé, is dat nu even vervelend... Nu moet ik wel winkelen :)

Mijn doel voor de lente dit jaar? Nieuwe haarstijlen, kleuren lippenstift en nieuwe nail arts uitproberen. Oh, en ik moet natuurlijk een nieuwe garderobe gekocht hebben met  leuke, vrolijke en frisse items. Dat wordt nog een hele opgave haha...



























Wat vind jij het fijnst aan de lente?
Liefs,
Lisa

1 opmerking:

  1. Ik heb echt zoveel zin in de lente! Hele leuke dingetjes! Het lekkere weer en het zonnetje vind ik zo fijn! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Labels