woensdag, maart 11, 2015

Aanrader: Rituals Diwali Delight
























Ik hou van Rituals. Elke keer weer als ik een product van dit merk gebruik, word ik vrolijk. Ik ben vooral fan van de foaming shower gels, en dan met name de geur Zensation. Voor mijn verjaardag kreeg ik een nieuwe geur van de foaming shower gels, genaamd Diwali Delight. Na de eerste keer gebruiken was ik al verkocht, en op dit moment staat hij bovenaan mijn favorieten lijstje van Rituals. Benieuwd naar waarom ik deze shower gel nu zo lekker vind? Lees gauw verder!


De verpakking
Alleen hiervan word ik al vrolijk. De rode kleur is lekker opvallend, en de sierlijke bloemetjes op de voorkant maken het toch een echt 'girly' product. Daarnaast staat, net zoals op de andere producten van Rituals, het Rituals logo. Ik vind het een strak logo: zakelijk, sierlijk en simpel.
Het flacon bevat 200 ml en de bijzondere ingrediƫnten van deze geur zijn Patchouli & Cardamom. Uhh... wattes? Ja, ik had eerlijk gezegd ook geen idee wat deze twee ingrediƫnten nu precies waren, maar ik heb het natuurlijk even opgezocht. Het blijkt dat Patchouli een 'ruig' kruid is, uit dit kruid wordt een olie gehaald die een zoete, rijke en kruidig-aardeachtige geur heeft. Cardamom is familie van de gember en heeft een zoete, scherpe geur. Het wordt onder andere gebruikt in speculaas en toetjes. Hmm, klinkt goed, nietwaar?

























De geur
Jaaa, hier ben ik zo enthousiast over! De geur is echt heerlijk! Diwali Delight heeft een hele eigen geur, waarmee hij zich onderscheidt van andere geuren. De geur is heel exotisch, kruidig en warm. Het is eigenlijk nergens mee te vergelijken, maar een goed kruidenbad in de sauna komt er nog het meest dichtbij. Daarnaast vind ik het een 'luxe' geur, juist vanwege de kruiden, het exotische en het feit dat de geur nog heel lang blijft 'na geuren'. Normaal gesproken zegt mijn moeder of vriend weleens: 'hey, heb je weer Rituals gebruikt?'. Maar zelf ruik ik het na het douchen eigenlijk nooit meer. Bij Diwali Delight is dat anders: ik ruik hem zelf ook heel goed nadat ik gedoucht heb, en dat maakt mij gelukkig.















De werking
Evenals de andere foam shower gels van Rituals smeert deze shower gel gemakkelijk uit over de huid. Daarnaast schuimt hij lekker veel, en maakt hij mijn huid heel zacht. Het drukknopje is makkelijk in gebruik en zorgt ervoor dat je niet al te veel gel tegelijk op je handen doet. De shower gel trekt snel in, en je spoelt het er ook weer gemakkelijk af. Kortom: het doet zijn werk voor een shower gel, maar heeft als extra luxe het schuim en de ultrazachte werking.



Waar te koop en wat is de prijs?
Diwali Delight is te koop bij Rituals voor €10. Hij is redelijk prijzig voor een douchegel, maar hij is het zeker waard. Het is een heerlijk product, dat prima kan dienen voor een luxe behandeling van de huid. Een aanrader dus!

Wat is jouw favoriete product van Rituals?
Liefs,
Lisa

3 opmerkingen:

Labels