vrijdag, april 03, 2015

5x killer bikini bodies!





Iedereen is weleens jaloers op een ander, dat is normaal. Maar wanneer je onderstaande bikini bodies ziet, dan ben ik niet alleen jaloers, maar heb ik ook heel veel respect voor de meiden dat ze zoiets kunnen bereiken. Ik begin altijd heel fanatiek met sporten, helemaal vlak voor de zomervakantie, maar zo'n lichaam als deze meiden zou ik nooit kunnen bereiken, aangezien ik iets te veel van lekker eten houd haha! Wat vind jij van onderstaande bikini bodies?


























Laat ik maar beginnen met het perfecte, supermooie, fantastische en megastrakke figuur van Doutzen Kroes: onze Nederlandse schone. Ze heeft na de geboortes van haar twee kinderen zo hard getraind, dat ze gewoon weer een super figuur heeft! Ik heb haar weleens te dun gevonden, te 'botterig'. Maar nu ziet ze er gewoon echt fantastisch uit.






Nicole Scherzinger is ook een prachtige vrouw! Ik zou zelf heel graag een wat donkerdere huidskleur hebben, en haar vormen zijn ook niet verkeerd... Ze heeft ook altijd een strakke buik, en kan zowat alles dragen qua kleding, aangezien alles haar zo wat staat. Af en toe best frustrerend haha ;)

























Mijn favoriet: Candice Swanenpoel. Candice heeft een hele mooie slanke taille, en hele mooie lange en slanke benen. Daarnaast heeft ze ondanks haar hele smalle figuurtje wel vormen. Dit is wat mij betreft de mooiste bikini body van het moment. (Maar dat is natuurlijk mijn mening).



























Halle Berry is een natuurlijke schoonheid, met haar stoere korte kapsel. Maar damn, dat lichaam! Halle Berry is inmiddels ook 48, en nog steeds heeft ze een strak lichaam. Petje af!


















Last but not least, BeyoncĂ©. Tja, wat valt daar nou nog over te zeggen? Beyonce is de vrouw met de mooiste vormen en is daarnaast ontzettend gespierd, alhoewel dat niet altijd te zien is, aangezien ze brede heupen heeft en een wat minder strakke buik dan de dames hierboven. Toch heeft ze naar mijn mening een fantastische bikini body, en behoort ze ook zeker in mijn top 5 van killer bikini body's.

Wie vind jij een killer bikini body hebben? En ben jij al aan het trainen voor een strak lichaam?

Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels