zaterdag, september 26, 2015

(Allereerste) VLOG || take you with me on my roomtour!

















JAA, mijn allereerste vlog is een feit! Afgelopen week heb ik deze video opgenomen en wauw, wat was dat raar haha! Het is voor mij zo wennen om tegen een camera een te praten, aangezien ik dat nog nooit gedaan heb. Daarnaast is het heel erg wennen aan de werking van het licht op een filmpje en vind ik dat mijn stem heel anders klinkt op de video dan in het echt haha. MAAR... toch heb ik gewoon mijn allereerste video ooit gemaakt en daar mag ik best trots op zijn. In deze video neem ik jullie mee op mijn roomtour en ik kan niet wachten om hem jullie te laten zien. Klik gauw verder!


Dus, zoals ik al zei, het is echt wennen om voor het eerst een filmpje op te nemen. Wel vond ik het onwijs leuk om te doen en zullen er dus in de toekomst ook zeker weer filmpjes aankomen. Tot die tijd, ben ik heel benieuwd wat jullie van dit filmpje vinden! Ik zou het super leuk vinden als je een reactie achter zou laten met jouw mening! En natuurlijk zijn tips ook heel erg welkom :)

PS: Vergeet je het scherm van de video niet groter te maken? Zo is het filmpje beter zichtbaar!



Fijn weekend! <3

Liefs,
Lisa

7 opmerkingen:

Labels