donderdag, september 17, 2015

Update || Mijn social media accounts!



Even een kort berichtje vanaf mijn zeer geliefde laptop. De laatste tijd merk ik dat mijn bezoekersaantallen enorm omhoog schieten en dat de artikelen die ik schrijf steeds meer onder de aandacht komen. Super leuk! In dit artikel wil ik jullie de mogelijkheden laten zien, waarop jullie mij kunnen volgen. Zo zijn jullie telkens als eerste op de hoogte als ik een nieuw bericht publiceer.




Facebook
Gelijk vanaf het begin van mijn blog heb ik een Facebookpagina aangemaakt. Hier plaats ik altijd gelijk mijn nieuwe berichten die ik publiceer. Daarnaast plaats ik hier af en toe previews van aankomende artikelen, zodat jullie alvast een kleine indruk kunnen krijgen van waar het artikel over zou gaan. Jullie kunnen mij volgen via Facebook door op onderstaande link te klikken en daarna op 'vind ik leuk' te drukken! Ik ben benieuwd welke mensen ik binnenkort mag verwelkomen op mijn Facebook :)

Bloglovin
Bloglovin is natuurlijk HET platform om bloggers te volgen en om zelf gevolgd te worden. Ik denk dat dit platform op dit moment mijn meest bezochte site is haha: elke ochtend lees ik mijn favoriete blogs en ontdek ik nieuwe blogs. Natuurlijk heb ik zelf ook een Bloglovin account:
Hierop kunnen jullie mij volgen en kunnen jullie tegelijkertijd zien welke blogs ik allemaal volg!




Instagram
Nieuwe artikelen deel ik ook via mijn eigen Instagram account. Ik heb geen speciaal Instagram account voor Revive-Style, maar ik deel mijn nieuwste berichten via mijn eigen persoonlijke account. Ik ben te volgen onder de naam lisagroot. Hier verschijnen dus naast mijn nieuwe artikelen ook foto's uit mijn dagelijkse leven haha :)

Ik volg graag andere bloggers, aangezien ik zo een duidelijk rijtje heb van welke blogs ik 's ochtends voor school nog even wil lezen. Hopelijk zetten jullie mij ook in het rijtje van 'blogs die ik graag 's ochtends wil lezen'. Het zou voor mij een enorme eer zijn om meer lezeressen te mogen ontvangen op Revive-Style.

Liefs,
Lisa

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat het steeds beter gaat met je blog!!!! Ik ga je natuurlijk ook op instagram volgen! Super leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je gevolgd op bloglovin ^^ instagram heb ik niet =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat jullie mij zijn gaan volgen! Dank jullie wel <3 Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Labels