zaterdag, oktober 31, 2015

Halloween || Outfit + gezichtsversiering !



Happy Halloween!! Aangezien het vandaag Halloween is, leek het mij leuk om speciaal een halloweenpost te maken voor op mijn blog. Van de week ben ik druk bezig geweest met het uithollen van een pompoen en vanochtend ben ik een tijd bezig geweest met het schminken van mijn gezicht, want ja: bij Halloween hoort natuurlijk wel gezichtsversiering! In deze post laat ik jullie het resultaat van een uurtje schminken zien en laat ik mijn pompoenvriendje zien. Kijk je mee?

Ik heb ervoor gekozen om mijn gezicht in tweeën te splitsen: de ene helft heb ik wel geschminkt en de andere kant heb ik gewoon opgemaakt zoals ik normaal gesproken ook zou doen. Dit is de allereerste (!!) keer dat ik überhaupt een schminkset in mijn handen heb gehad, dus het was een enorme uitdaging, maar ik ben best trots op het eindresultaat haha. 























Eigenlijk was het mijn idee om met een leuk rokje op de foto te gaan, maar nadat ik de outfit had aangetrokken die ik wilde aantrekken, was ik toch nog niet helemaal om. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om gewoon lekker een spijkerbroek aan te trekken, mijn zwart/wit geruite blousje en een zwart vest. Deze outfit paste namelijk wel goed bij mijn gezicht en dat vind ik het allerbelangrijkst, aangezien het in deze post voornamelijk om mijn gezicht gaat :)

Voor nu heb ik even genoeg gekletst en wil ik jullie graag de foto's laten zien!




Happy Halloween!

Ga jij nog iets doen met Halloween?

Liefs,
Lisa

4 opmerkingen:

Labels