zaterdag, oktober 03, 2015

Update || Margriet Winter Fair 2015: jij komt toch ook?





Het gezelligste vrouwenevenement staat alweer om de deur, namelijk de Margriet Winter Fair! Afgelopen jaar ben ik samen met mijn moeder bij dit onwijs leuke evenement geweest en ook dit jaar zullen wij samen weer aanwezig zijn. De Margriet Winter Fair kenmerkt zich o.a door een gezellige winterse sfeer, leuke en diverse kraampjes, verschillende workshops en optredens van zowel bekende als minder bekende artiesten. Kortom: een onwijs leuk evenement dat je echt niet mag missen. In dit artikel ga ik jullie wat meer vertellen over de Margriet Winterfair van dit jaar! Jij leest toch ook mee?

Vorig jaar ben ik voor het eerst bij dit gezellige winterfeest geweest en wauw, wat was ik achteraf enthousiast! Het was gewoon echt een uitje voor mij en mijn moeder, aangezien we onze ogen uitkeken over wat er allemaal te beleven was op de Margriet Winter Fair.



Locatie en aankleding
Dit jaar vindt de Margriet Winter Fair weer plaats in de Jaarbeurs in Utrecht: een groot hallencomplex waar genoeg ruimte is voor alle leuke activiteiten die georganiseerd worden. Tijdens dit evenement zijn de hallen onwijs gezellig en winters aangekleed, zodat je echt het idee krijgt dat je in een winter wonderland rondloopt: super leuk! Vorig jaar hingen er overal lampjes en waren (kleine) kerstbomen op de mooiste manieren versierd. Daarnaast stond er hier en daar een klein stalletje aangekleed met kleedjes en typische winterse items. Alleen het rondlopen tijdens dit evenement is al leuk, en dan heb ik het nog niet eens over alle activiteiten die georganiseerd worden gehad!



Workshops
De Margriet Winter Fair duurt van 13 t/m 19 november en elke dag zijn er andere workshops te vinden, wat het assortiment aan workshops heel uitgebreid en divers maakt. Zo zijn er o.a workshops te vinden op het gebied van Beauty (bijv. hoe creëer je de mooiste avondlook), op het gebied van Fashion, op het gebied van DIY's en ga zo maar verder. Zo is er voor iedereen wat wils. Zorg er wel voor dat je je op tijd inschrijft voor de workshops, aangezien deze snel vol zitten!



Optredens
Op de dag dat ik aanwezig was tijdens dit evenement vorig jaar, was Tessa Belinfante één van de artiesten die optrad. Tijdens dat optreden zong ze zowel covers als originele nummers en wauw, wat een stem heeft dat meisje! Na het optreden heb ik direct de CD aangeschaft en die draai ik nu nog regelmatig. Naast Tessa Belinfante waren ook o.a Nick en Simon, Jan Smit, Jeroen van de Boom en de 3 J's van de partij! Daarnaast was er een modeshow op de dag dat ik er was, waar de mooiste kleding van zowel bekende als onbekende merken werd geshowd. Ik had nog nooit een modeshow meegemaakt, maar dit was zeker een leuke ervaring. Ik hoop dat er dit jaar weer een modeshow is!



Winkelen
Door het hele hallencomplex staan kraampjes opgesteld waar je van alles kunt kopen! De kraampjes kun je denk ik onderverdelen in een aantal thema's:
- Beauty (hierbij kun je denken aan nagellak, make-up, doucheproducten en huidverzorgingsproducten)
- Fashion (tijdens dit evenement kun je o.a riemen, tassen, sweaters, horloges en broeken kopen)
- Lifestyle (zoals leuke geurkaarsen, borden met quotes, leuke versiersels voor in huis etc.)
- Leuke hebbedingentjes (massagehand, powerbank voor je telefoon etc.)

Uiteindelijk ben ik vorig jaar met een paar hele leuke items naar huis gegaan! In dit artikel kunnen jullie mijn shoplog zien van vorig jaar!



In de watten gelegd worden
Overal door de hallen heen zijn mogelijkheden om je te laten opmaken, je te laten masseren, je haren te laten krullen/stijlen en ga zo maar door. Doordat er gewoon de tijd wordt genomen voor iedereen, krijg je echt het gevoel dat je speciaal bent en dat is zo fijn! Daarnaast zijn er overal eetgelegenheden (wel tegen betaling) zodat je even lekker kan lunchen en dan de rest van de Margriet Winter Fair kan bekijken. Ook krijg je achteraf een goedgevulde goodiebag met wat producten en flyers van de kraampjes die op het evenement aanwezig waren.



Praktische informatie
De Margriet Winter Fair vindt dit jaar plaats van 13 t/m 19 november in Jaarbeurs Utrecht. Kom je met de trein? De Jaarbeurs Utrecht is ongeveer 5 minuten lopen van het station Utrecht Centraal, dus lekker vlakbij. Ook zit er een parkeergelegenheid bij Jaarbeurs Utrecht, waardoor je gewoon gemakkelijk met de auto kunt komen.

Tickets kun je bestellen via www.margrietwinterfair.nl onder het kopje kaarten. Er zijn 4 soorten tickets verkrijgbaar:
- Regulier ticket: entree tot de Margriet Winter Fair met verder geen extra's (€15,95 per ticket)
- VIP ticket: entree via eigen VIP-ingang, een verwenmoment en speciale workshop, een extra gevulde goodiebag, drankjes en lekkers en een vipruimte met eigen sanitair. Lekker luxe dus! (€49,95 per ticket)
- Ticket met koffie/gebak: entree met apfelstrudel met vanillesaus en een bak koffie, thee of cappuccino. (€19,75 per ticket)
- 2 tickets + 10 weken Margriet: 2x entree + voor beiden een abonnement van 10 weken op de Margriet (€39,95)


Kortom: de Margiet Winter Fair biedt een hele gezellige verwendag voor zowel jong als oud !


Ook dit jaar zal ik weer aanwezig zijn tijdens de Margriet Winter Fair en het lijkt me leuk om jullie daar te ontmoeten! Want zeg nou zelf, een gezellige dag samen met vriendinnen/je moeder wil je toch niet missen? Wacht niet te lang met het bestellen van tickets, want voor je het weet zijn de tickets alweer uitverkocht: het gaat heel snel bij dit leuke evenement!

Ga jij dit jaar ook naar de Margriet Winter Fair?

Liefs,
Lisa
PS: in dit artikel kun je mijn ervaringen lezen van de Margriet Winter Fair 2014!

4 opmerkingen:

  1. Ik had er weleens van gehoord, maar dacht eerlijk gezegd dat het meer voor de wat oudere vrouwen bedoeld was hihi! Het klinkt eigenlijk wel leuk, dus misschien ga ik het eens aan een vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat dacht ik eerst ook altijd, maar het is ECHT de moeite waard om een kijkje te gaan nemen. Het is namelijk zo leuk :) Fijn weekend Nina! Liefs

      Verwijderen
  2. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord! Wat een super leuk event eigenlijk. Misschien toch maar iemand scoren om mee te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook echt superleuk als uitje voor moeder-dochter!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels