woensdag, november 25, 2015

Evenement || Margriet Winter Fair 2015



Vorig jaar ben ik voor het eerst bij de Margriet Winter Fair geweest en wauw, wat heb ik toen een leuke en gezellige dag gehad! Mijn vreugde was dan ook zeer groot, toen ik dit jaar aanwezig mocht zijn bij dit evenement als pers! Na een heerlijk weekendje Maastricht te hebben gehad, zijn mijn vriend en ik samen op weg gegaan naar Utrecht voor een fijn dagje winkelen, snoepen en gezelligheid. In dit artikel vertel ik je alles over de 15e editie van de Margriet Winter Fair en laat ik vooral heel wat foto's zien, die een goede sfeerimpressie geven.

Maandagochtend 16 november vertrokken mijn vriend en ik al vroeg vanuit Maastricht, aangezien we een beetje op tijd wilden zijn voor het evenement. Gelukkig viel de spits mee en kwamen we met niet al te veel files tegen 11:00 aan op de plaats van bestemming: de jaarbeurs in Utrecht. Elk jaar vindt de Margriet Winter Fair op deze locatie plaats. Nadat wij de auto geparkeerd hadden en ik, jawel, mijn persbadge had opgehaald was het dan zover: we liepen de eerste prachtig versierde hal binnen en waanden ons direct in een winters walhalla.

Overal om ons heen stonden eettentjes, kerstbomen met lichtjes en heel veel kleine winkelkraampjes. Vorig jaar was ik zo bezig met het bekijken van de winkelkraampjes, dat ik gewoon vergat om even om mij heen te kijken naar al het andere moois, want de Margriet Winter Fair biedt nog zoveel meer dan alleen maar 'winkelen'. Zo kun je er onder andere workshops volgen, optredens bijwonen en lekkere hapjes proeven. Normaal gesproken houdt mijn vriend totaal niet van beurzen, maar doordat er overal lekkere hapjes te proeven waren en alles zo leuk was aangekleed, heeft ook hij het naar zijn zin gehad hihi.

Dit jaar heb ik vooral veel om mij heen gekeken, want echt waar, de aankleding van dit evenement is zo mooi! <3. Overal is wel wat te zien en alles wat je ziet is winters, gezellig en sfeervol. Iedereen is vrolijk en voor even ben je gewoon weg van de 'wrede' wereld waarin we nu leven.

Natuurlijk heb ik ook de winkelkraampjes nog wel bekeken, maar ik heb dit jaar niets gekocht. Ik was gewoon niet echt in een winkelstemming en ik had ook verder niks nodig. Toch heb ik af en toe wel moeite gehad met het niet tevoorschijn toveren van mijn portemonnee haha... Dit jaar heb ik zelfs nog twee workshops gevolgd en beiden waren superleuk! Bij één van de workshops heb ik een chocoladehart mogen versieren en gelijk toen we thuiskwamen, heb ik dit chocoladehart opgegeten. Hmm, hij was zo lekker! Ik had er oa gesuikerde noten op gedaan en wat chocoladeaccessoires. De andere workshop bestond uit het maken van een eigen scrub door Dewi van lekkerineenpotje.nl. Deze workshop vond ik erg leuk, aangezien we iets lekkers maakten voor de verzorging van ons lichaam en het ook nog eens heel leerzaam was.

De scrub is gemaakt van suiker, olie en een geurolie. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een fris en fruitig geurtje; grapefruit. Ik heb de scrub wel iets te sterk gemaakt qua geur hihi, maar qua gebruik is hij heeeel fijn! <3.

Genoeg gepraat, kijk hieronder mee naar de foto's voor een fijne sfeerimpressie!

























Uiteraard kon je de bugles en heksenkaas proeven! Ik heb wel 5 minuten bij deze tent gestaan denk ik... je moet natuurlijk wel goed proeven hihi.













Hoe leuk is dit? Zentangle is speciaal ontwikkeld om mooie kunst te kunnen creëren voor mensen met twee linkerhanden, zoals ik haha. Uiteraard heb ik dit ook even uitgeprobeerd en echt waar, het is zo simpel om te leren! 



















Overal stonden van dit soort kleine stalletjes, versierd met meubilair en accessoires van een bepaalde winkel. Deze was van Xenos, hoe leuk?!




























Oef, dit was heerlijk! Even bijkomen van het lange lopen en op een stoel ploffen voor een lekkere massage.





















































Deze loving blends lijn van Garnier ruikt zo heeeerlijk! Hij heet honing goud en zo ruikt hij ook echt! Ik ben zo benieuwd naar deze lijn <3.



























Before...


















... After! En wat was 'ie lekker!
































Kijk hoe leuk dit beautypakketje van Oriflame eruit ziet?! Ik wil nog altijd kennis maken met Oriflame, maar het merk is zo duur... Nog even doorsparen!




























Ik heb niks gekocht, maar meneer moest en zou oordopjes laten aanmeten haha. Zie hierboven een foto van het proces! Ze spuiten dan een koude vloeistof in je oor, iehl... haha. 




























Ondanks de drukte die dag (het was echt druk!), heb ik onwijs veel gelachen, plezier gemaakt en rondgesnuffeld bij zowel bekende als onbekende merken van mij. Ja, ik heb het naar mijn zin gehad en zou het ook zeker leuk vinden om volgend jaar de Margriet Winter Fair weer bij te wonen. Voor iedereen die nog nooit bij dit evenement is geweest.... pak je kans volgend jaar. Het is echt een heel gezellig, sfeervol en leuke beurs: ideaal voor een vriendinnendagje of een moeder- en dochterdagje!

Ben jij weleens naar de Margriet Winter Fair geweest?

Liefs,
Lisa

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je als pers erheen mocht! Ik heb wel eens van de Margriet Winter Fair gehoord en was ook van plan dit jaar te gaan, maar was helaas niks van gekomen. Hopelijk volgend jaar wel want het ziet er echt tof uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat super gaaf dat je hier als pers heen mocht gaan! Heel leuk om al die foto's te zien! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Labels