maandag, oktober 24, 2016

Review | Nivea Pure & Natural dag- en nachtcrème










De  herfst is alweer even bezig en de afgelopen week heb ik echt gemerkt dat de temperaturen weer naar beneden gaan. Aan de ene kant hou ik totaal niet van de herfst en winter (hallo koude voeten), maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer gezellige maanden waarin we lekkere warme vesten mogen dragen. Speciaal voor de koudere maanden heb ik een paar weken geleden de dag- en nachtcrème van de Pure & Natural lijn van Niveau aangeschaft. In dit artikel schrijf ik een review van beide crèmes en vertel ik je wat ik ervan vind. Lees je mee?


Eigenlijk gebruik ik pas sinds een jaar of drie dag- en nachtcrèmes en nu kan ik er niet meer zonder mee. Vooral in de koudere maanden voelt mijn huid droog en trekkerig aan en dan kan ik niet zonder een verzorgende crème. Toen ik een aantal weken geleden in het Kruidvat liep, viel mijn oog op de Pure & Natural lijn van Nivea. Deze lijn heeft een simpele verpakking en wordt gekenmerkt door producten die allemaal voor 95% uit natuurlijke ingrediënten bestaan. Mijn huid is best gevoelig, dus ik hou er niet van om een dag- of nachtcrème te gebruiken, die niet uit natuurlijke ingrediënten bestaat.
Een ideale lijn voor mij dus!


Verzachtende dagcrème



De dagcrème gebruik ik elke dag en ik ben een echte fan geworden! De crème is ideaal voor mijn gevoelige huid en voedt mijn huid intensief. Daarnaast maakt het mijn huid zachter en ruikt het ook nog eens heerlijk. De geur is subtiel en fris, waardoor je de dag goed en wakker kunt beginnen. De crème smeert gemakkelijk uit en trekt ook nog eens snel in. Deze dagcrème bevat o.a. Bio Argan Olie & Bio Kamille: twee hele fijne ingrediënten voor een stralende huid. Dit product is voor mij echt hét product om de koude wintermaanden mee door te komen en zou ik ook iedereen aanraden. De verzachtende variant is speciaal voor de gevoelige huid, er is ook nog een variant voor de normale huid.
Prijs: €9,99 Kruidvat



Hydraterende nachtcrème 























De nachtcrème gebruik ik niet iedere avond, aangezien ik het niet elke avond prettig vind om met een crème op te gaan slapen. De crème is wel iets vetter dan de dagcrème, aangezien deze meer hydrateert en de dag variant meer verzachtend werkt. De geur is net zo lekker fris als bij de dag variant, wat ik wel fijn vind. Wel kan ik mij voorstellen, dat hij voor sommigen wat té fris ruikt voor een nachtcrème. Net als de dag variant smeert de crème gemakkelijk uit en trekt hij lekker snel in. Ideaal voor als je snel je gezicht wil verzorgen en dan direct het bed in wil stappen: de crème geeft niet af op de je kussen en hydrateert gedurende de hele nacht. Om de dag deze nachtcrème combineren met elke dag de dagcrème werkt bij mij prima en zorgt ervoor dat mijn huid lekker fris ruikt, er niet vermoeid uitziet en niet droog of trekkerig aanvoelt.
Prijs: €10,29 Kruidvat

Voordeel bij beide crèmes is dat je maar weinig van de substantie nodig hebt, om je hele gezicht goed te verzorgen. Daardoor kun je lang met de producten doen, wat weer scheelt voor je portemonnee haha! Oh, en op dit moment geldt er een 1 + 1 actie op Nivea gezichtsverzorging bij het Kruidvat, waardoor je deze twee producten dus mooi goedkoop kan aanschaffen!

Ondanks dat ik op het moment enthousiast en tevreden ben over mijn twee crèmes, ben ik wel benieuwd naar wat jouw favoriete dag- en nachtcrème zijn. Dus:

Wat zijn jouw favoriete dag- en nachtcrème en waarom?

Liefs,
Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Labels