zaterdag, december 13, 2014

Outfit: Chillings with Primark
























Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, ben ik verslaafd aan de Primark. Ze hebben gewoon zulke leuke items, en vooral de accessoires vind ik geweldig! Afgelopen week was ik in Keulen, en ook daar hadden ze een Primark. Ik kon het natuurlijk niet laten om er even een kijkje binnen te nemen. And guess what? Ik ben weer niet met lege handen naar huis gegaan haha... Ik heb er een hele leuke en sportieve sweater gekocht, die echt perfect past bij mijn relaxte pyjamabroek (die volgens mij behoren tot dezelfde lijn). Daarnaast heb ik ook nog high knee socks gekocht in een crèmekleur, die mijn relaxoutfit helemaal afmaken.

Omdat ik me zo fijn voel in deze kledingcombinatie, leek het mij leuk om jullie mijn 'chilloutfit' te laten zien. Deze outfit ga ik voornamelijk dragen tijdens het schrijven van artikelen. Ik vind het dan zo fijn om gewoon een fijne en comfortabele outfit aan te hebben! Daarnaast is hij natuurlijk ook geschikt voor een lekkere luie zondagmiddag (alhoewel ik die voorlopig niet zal krijgen haha), en op een regenachtige winterdag wanneer het veels te koud is om naar buiten te gaan.

De sweater is heerlijk zacht (ik voel me gewoon een pluchen teddybeer), en staat lekker sportief. Ik hou altijd wel van simpele basic sweaters met een sportieve twist eraan. Ook hou ik echt van de combinatie wit/blauw! Deze broek is ook zacht, maar niet zo zacht als de sweater haha. Wel heeft hij een stretch stof, waardoor hij onwijs lekker zit <3

En de sokken... die zijn natuurlijk altijd handig! Ik vind het heerlijk om in de winter op schattige en warme sokken te lopen. Gewoon lekker op leuke sokken door het huis lopen: dat is voor mij winter haha. Oh, en de kerstboom is voor mij ook het toppunt van de gezelligheid van de winter!

Hier draag ik de sokken wat lager, maar eigenlijk komen ze tot net onder mijn knieën. Het zijn dus wel echte high knee socks!





























































































































Zelfs Diesel is gek op mijn nieuwe chilloutfit haha <3


























Heb jij ook een echte chilloutfit?
Fijn weekend!

Liefs,
Lisa

12 opmerkingen:

  1. Wat een fijne outfit! Heerlijk. Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cozy & comfy outfit hihi.
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cosy post ! :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een fijne outfit en een leuke trui :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd zo fijn om in een chill outfit op de bank te zitten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love de trui! En wat is Diesel een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Normale chilloutfits zijn nooit zo mooi, maar deze vind ik best wel leuk! Vooral die trui en broek vind ik echt leuk en die sokken zijn natuurlijk gewoon vet chill! Ik loop nu ook rond in een lekkere chilloutfit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er inderdaad uit als een hele fijne trui!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels