zaterdag, januari 24, 2015

New in: Massagetafel!
























Hi there!
Ik heb zoiets leuks om te vertellen! Gisteravond was de avond dat mijn vriend weer lekker bij mij bleef slapen, en hij had een hele leuke verrassing bij zich! Iets wat ons allebei wel heel goed van pas komt, en waar wij ook zeker veel gebruik van gaan maken. Masseren is iets wat wij allebei heel leuk vinden om te doen, maar vooral erg lekker vinden om te krijgen hihi. Nadeel: op bed masseren, levert degene die masseert vaak veel rugpijn op doordat hij/zij zo gebogen staat. Mijn vriend bedacht hier een heel handig iets op: hij kwam gisteravond bij mij thuis aan met een, jawel, MASSAGETAFEL!

Extra informatie: ik heb twee kamers; 1 slaapkamer en 1 "werkkamer" waarin ik een bank heb staan, een bureau en een laptop.
Ik zat gisteravond lekker aan mijn bureau aan school te werken en muziek te luisteren, terwijl hij stiekem naar boven is gegaan met die massagetafel. Ik heb vrolijk mee zitten zingen met de muziek en daardoor niets gehoord. Je kunt je dan ook wel voorstellen, dat ik me rotschrok toen hij ineens in mijn ("werkkamer") stond! Hij nam mij mee naar de slaapkamer, en daar stond een prachtige blauwe massagetafel. Helemaal inclusief hoeslaken, armsteuntjes en een hoofdsteun! De hele set is compleet, en het ziet er zo professioneel uit hihi!
























Het massagebed staat ontzettend stevig, ligt erg goed en de hoogte van het bed is verstelbaar. Zo is het zowel geschikt voor kleine- als grote masseurs.

























Nog een groot voordeel van dit massagebed is, dat hij zo ingeklapt kan worden dat hij nauwelijks meer ruimte inneemt! De breedte van het ingeklapte massagebed is nog geen 50cm! Superhandig, aangezien je hem dan overal kunt opbergen!
Ook is het bed niet zo zwaar, waardoor je hem gemakkelijk op kan zetten en weer op kan bergen. Er zit een zwarte hoes bij, die dient ter bescherming tijdens het opbergen.
























Het voordeel van een massagebed is, dat de persoon die masseert minder gebogen hoeft te staan (doordat het massagebed van hoogte te verwisselen is), waardoor hij of zij minder last aan de rug krijgt. Daarnaast ligt het voor de persoon die gemasseerd wordt ook lekkerder. Het hoofd ligt in een soort van gat, waardoor je gewoon helemaal recht kunt liggen. Je hoeft dus niet te kiezen welke kant je je hoofd neerlegt. Ook is het een stuk gemakkelijker om de schouders te masseren, als het hoofd helemaal recht ligt. Kennen jullie dat vervelende gevoel, waarbij je neus het kussen ingedrukt wordt als je recht moet liggen tijdens een massage? Dat is nu dus verleden tijd :)
Daarnaast zit er wel gewoon een hoofdkussen bij, dit is voor als je op je rug ligt. Dan is het wel lekker als je hoofd ergens op kan leunen haha!
























Ik vind het ontzettend leuk dat mijn vriend een massagetafel heeft gekocht! Het was voor mij echt een enorme verrassing, en ik weet zeker dat wij heel veel plezier gaan hebben van deze tafel. Daarnaast vind ik het gewoon echt heel lief van hem <3

Wat vinden jullie van een massagetafel?

Liefs,
Lisa

1 opmerking:

  1. Wat een lekkere aankoop, nu hope dat je heel veel massages krijgt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels