donderdag, december 10, 2015

Winterse shoplog Primark december 2015




Dinsdag ben ik samen met mijn vriend naar Arnhem geweest om daar even de Primark leeg te plunderen haha! Ons doel was om daar een aantal leuke kerstcadeautjes te kunnen scoren en om zelf niet al te veel te kopen... Het eerste gedeelte van ons doel is gelukt, we hebben een aantal leuke kerstcadeautjes gekocht. Maar... ze hadden zoveel leuke warme winterspullen, dat ik het niet kon laten om ook een aantal hele leuke fijne dingentjes voor mijzelf mee te nemen. Vandaar dan ook deze shoplog haha :) Kijk je mee naar mijn nieuwe winterse kleding? <3

Toen we de Primark in liepen, hebben mijn vriend en ik ons opgesplitst (aangezien we misschien ook een leuk cadeautje voor elkaar zagen). Op mijn gemakje ben ik de winkel door gaan snuffelen op zoek naar de leukste cadeautjes en echt waar, voor leuke cadeautjes ben je bij Primark op het juiste adres! Aan het begin richtte ik mij echt alleen maar op het zoeken van leuke cadeautjes, maar al gauw merkte ik dat ik afgeleid werd door alle fijne en zachte winterse items die Primark verkocht. Uiteraard heb ik eerst mijn zoektocht voor kerst afgemaakt, maar daarna kon ik het niet laten om voor mij zelf ook nog even een kijkje nemen.... En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Ik heb nu ook eindelijk een onesie gekocht! En wat voor één: een knalroze variant met panterprint EN oortjes <3. Nadat we thuiskwamen van ons dagje winkelen ben ik direct in mijn onesie gesprongen en hij is zo lekker warm en zit ook zo lekker: perfect !





































Er waren heel veel verschillende onesies te vinden bij Primark trouwens! Mocht je dus niks weten voor cadeau voor de kerst? Dan kun je altijd nog een supertoffe onesie scoren bij Primark :)



Naast mijn onesie heb ik ook nog deze überschattige berensokken met anti-slip gekocht. Ik vind ze zo schattig haha <3. En ik heb nog 7 paar zwarte enkelsokjes gekocht; deze koop ik eigenlijk altijd wel als ik in de Primark ben. Dit zijn voor mij de ideale zwarte sokken!
De berensokken vind ik trouwens ook heel geschikt voor een leuk kerstcadeautje!

Mijn moeder heeft deze legging al een tijdje en af en toe jat ik hem uit haar kast haha. Deze legging is ZO warm van binnen en is 100% dekkend, waardoor het een echte lekkere warme winterlegging is. De legging is ook nog eens heel lekker zacht en fluffy, wat hem extra comfortabel maakt.









Aangezien ik maar één lange pyjamabroek in mijn kast heb liggen, vond ik dat ik nog wel een tweede mocht aanschaffen. Ik kwam deze bordeauxrode/paarse pyjamabroek tegen en ik kon hem niet laten liggen! De broek heeft een dun stofje en dat vind ik heerlijk voor in bed: in bed heb ik het meestal eerder warm dan koud namelijk. Later kwam ik deze witte pyjamatop tegen en die vond ik eigenlijk wel heel leuk op de pyjamabroek die ik al in mijn mandje had gegooid. Ik vond het een match en nam dus ook deze witte op mee:). Oh, en laat deze nou ook nog eens heeeel lekker zacht zijn!



Ik vind de rondjes als print op de pyjamatop ook heel leuk! Hierboven zien jullie nog even een close-up hiervan.

Zoals jullie kunnen zien, ben ik weer goed geslaagd. Ondanks dat dat niet helemaal de bedoeling was, ben ik wel heel blij met de items die ik gekocht heb. Voorlopig kan ik weer even tegen de winter aan hihi <3.

Wat vind jij van mijn nieuwe winterse items?

Liefs,
Lisa

8 opmerkingen:

  1. Ahh, je hebt echt fijne winterse dingen gescoord zeg! Laatst was ik ook bij de Primark en kwam ook alleen maar terug met pyjama's en warme sokken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn echt fijne items! Ik moet bij de Primark ook altijd eventjes sokken inslaan! En een onesie moet ik nog eens meenemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die onsie en die sokken!! Echt super cute!! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen! Hoeveel kosten die berensokken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De pyjama is echt super leuk :D vooral de bordeaux rode broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh die berensokken vind ik echt TE lief!
    Heb ik hier in Almere helemaal niet gezien..
    De onesie is ook heerlijk, daar zit ik op dit moment ook in hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke items! Ik vine je onesie heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne winteraankoopjes! Die leggings bij Primark zijn echt mijn favoriet en neem ik eigenlijk altijd wel mee als ik in de Primark ben :D

    BeantwoordenVerwijderen

Labels